Moi, mitä etsit?

search
10.11.2022

Hartwallin ja kiekkoleijonien kumppanuus syvenee: Rockstar® Leijonien viralliseksi energiajuomaksi

Rockstar®-energiajuoma on Suomen jääkiekkomaajoukkueen historian ensimmäinen energiajuomakumppani. Yhteistyö näkyy kiekkoleijonien pelipaidoissa ja Karjala-turnauksessa jo tänä vuonna.

Suomen jääkiekkomaajoukkueen yhteistyö energiajuoma Rockstarin kanssa jatkaa Hartwallin ja Suomen Jääkiekkoliiton sekä Leijonien monikymmenvuotista kumppanuutta. Jo vuodesta 1994 matkassa on ollut mukana Karjala-olut – nykyisin alkoholittomana. Rockstar® on ensimmäinen energiajuoma, jonka kanssa Leijonat tekevät yhteistyötä.

”Rockstar®-energiajuoma antaa lisäpiristystä hetkiin, joissa tarvitaan energiaa. Monella meistä on koko ajan monta rautaa tulessa, ja Rockstar auttaa selviytymään tällaisista hetkistä – juuri siksi se sopii meistä erityisen hyvin yhteistyöhön Leijonien kanssa”, kertoo tuotepäällikkö Misme Halonen Hartwallilta.

Yksi maailman suosituimmista energiajuomabrändeistä

Rockstar®-energiajuoma on yksi maailman suosituimmista energiajuomabrändeistä. Se palasi uudistuneena Suomeen tänä syksynä osana Hartwallin kumppanin PepsiCon valikoimaa.

Kumppanuus Suomen Jääkiekkoliiton ja Leijonien kanssa tulee näkymään laajasti niin mainonnassa kuin esimerkiksi kauppojen energiajuomahyllyillä. Rockstar®-energiajuoma näkyy myös Leijonien pelipaidoissa ja Karjala-turnauksessa.

”Miesten A-maajoukkueen lisäksi meillä on kunnia tehdä yhteistyötä myös naisleijonien ja nuorten leijonien U20-maajoukkueen kanssa”, Halonen iloitsee.

”On hienoa saada kansainvälinen energiajuomabrändi mukaan Leijonaperheeseen. Rockstar tulee jatkossa olemaan maajoukkueiden lisäksi näkyvästi myös Jääkiekkoliiton uuden aluevaltauksen konsolilätkän eHockey-tapahtumissa”, kertoo Jääkiekkoliiton myynti- ja markkinointijohtaja Lassi Rönkkönen.