Hei, ystävä!

Velvollisuutemme on kysyä jokaiselta sisääntulevalta paperit. Olethan täysi-ikäinen?

Kyllä
En

Moi, mitä etsit?

search
14.8.2020

Hartwall tuo Helsingin kesäolympialaisiin kehitetyn klassikkolonkeron takaisin

Klassikkomaku Original Long Drink Brandy tekee paluun uudistuneen Helsingin Olympiastadionin kunniaksi. Brandy Long Drink on toinen alkuperäisistä lonkeromauista, jotka kehitettiin virkistämään vuoden 1952 Helsingin kesäolympialaisten vieraita.

Hartwall tuo siemauksen olympiahistoriaa suomalaisten huulille, sillä vuoden 1952 Helsingin olympialaisia varten kehitetty Original Long Drink Brandy palaa takaisin. Brandy Long Drink on toinen vuonna 1952 olympialaisissa lanseeratuista lonkeroista ja nyt Hartwall tuo sen takaisin uudistuneen Olympiastadionin avajaisten kunniaksi.

”Juomassa maistuu brandyn ja Pommacin tasapainoinen makuyhdistelmä. Klassikkomakua on toivottu pitkään takaisin ja nyt vastaamme toiveisiin”, iloitsee Hartwallin markkinointipäällikkö Eeva Ignatius.

Viimeksi Original Long Drink Brandy oli markkinoilla vuonna 2012, jolloin juomaa valmistettiin pieni erikoiserä.

”Suomalaiset hullaantuivat makuyhdistelmään. On upeaa, miten lonkerosta on tullut suomalaisille sydämen asia ja sitä kutsutaan jopa kansallisjuomaksi”, Ignatius jatkaa.

LongDrink_Brandy.jpg

Satavuotinen yhteistyö jatkuu

Suomen suurin tapahtuma-areena Helsingin Olympiastadion avaa ovensa yleisölle täysin uudistuneena lauantaina 22.8. starttaavilla avajaisviikoilla.

Hartwall on Olympiastadionin pääyhteistyökumppanina toteuttamassa uuden aikakauden stadionkokemusta, mutta yhteistyön juuret ulottuvat Helsingin kesäolympialaisiakin pidemmälle 1920-luvulle saakka. Tuolloin Pommac-juomalla oli oikeus käyttää stadion-tavaramerkkiä ensiluokkaisen tuotteen symbolina jo ennen varsinaisen Olympiastadionin rakentamista.

Uudistuneella Olympiastadionilla Hartwall vastaa suurtapahtumien juoma- ja panimotarpeista. Se toimii myös stadionin kokous-, VIP- ja hospitality-palveluiden sekä stadionin ravintolan juoma- ja panimotuotteiden toimittajana.

”Haluamme brändeillämme olla mukana siellä, missä ihmiset kohtaavat ja syntyy suuria elämyksiä. Jatkamme ylpeinä satavuotista yhteistyötä ja toivomme, että uudistetusta stadionista tulee kaikkien suomalaisten kohtaamispaikka”, sanoo Hartwallin myyntijohtaja Seppo Salkoharju.

Tutustu uudistuneeseen Olympiastadioniin: stadion.fi

Saatat pitää myös näistä