Hei, ystävä!

Velvollisuutemme on kysyä jokaiselta sisääntulevalta paperit. Olethan täysi-ikäinen?

Kyllä
En

Moi, mitä etsit?

search
27.9.2021

Kansallissään innoittamana: nyt lanseerataan vuoden harmain uutuus

Tänä syksynä juhlistetaan Vuoden harmainta päivää jo neljättä kertaa. Juhlan kunniaksi Hartwall lanseeraa uuden lonkeromaun, jossa yhdistyvät tuttu gini ja mehukas verigreippi. Uusi Gin & Red Grapefruit -lonkero on ensimmäinen Vuoden harmaimman päivän erikoistuote, ja sen tunnistaa hyllyssä harmaasta ulkokuorestaan.

Suomalaiset juhlistavat marraskuun 13. päivänä Vuoden harmainta päivää. Silloin Suomessa on tutkitusti eniten täyspilvisiä päiviä – Helsingissäkin liki 22. Tämän vuotisen juhlapäivän kunniaksi Hartwall julkistaa täysin uuden kausimaun, Gin & Red Grapefruitin, jossa tuttu Original Long Drinkin maku yhdistyy kielen mukanaan vievään verigreippiin.

”Vaikka Original Long Drink -greippilonkero onkin koko lonkerotarjontamme vahva kivijalka, on meille tärkeää tuoda palettiimme mukaan myös uusia, kiinnostavia makuja. Gin & Red Grapefruit sopii kuivemmalla makuprofiilillaan erinomaisesti perinteisen greippilonkeron rinnalle. Verigreippi on täydellisen raikas piristys harmaaseen sesonkiin”, sanoo Ella Lindberg, Hartwallin Original Long Drinkin Brand Manager.

Yli puoli miljoonaa harmauden juhlijaa

Vuoden harmainta päivää on juhlittu vuodesta 2018 lähtien. Juhlapäivä on otettu suomalaisten keskuudessa ilolla vastaan. Se tuo valonpilkahduksen harmaimpaan syksyn hetkeen tänäkin vuonna jopa 620 000 suomalaiselle – näin moni on kertonut päivää tänä vuonna juhlistavansa.

”Vuoden harmain päivä on saanut suomalaiset arvostamaan harmaata kansallissäätämme. Me Hartwallilla haluamme tarjota tähän juhlaan jotain uutta ja intohimoa herättävää, mistä nyt lanseerattava Gin & Red Grapefruit -lonkero on myös osoitus”, Lindberg jatkaa.

Gin & Red Grapefruit -kausimaku saapuu valikoitujen kauppojen hyllyille 27.9.