Moi, mitä etsit?

search
3.3.2024

Novelle Plus Kirkastava ihon ja hiusten hyvinvointiin

Hartwall Novelle® -tuoteperhe laajenee maaliskuussa 2024 Novelle Plus Kirkastava - hyvinvointivedellä. Herkullinen uutuus on mustikan ja karhunvatukan makuinen sekä sisältää C-vitamiinia, biotiinia ja kollageenia. Artisti Ellinoora toimii Novelle Plus Kirkastavan mainoskasvona. Ellinoora on elämänjanoinen, positiivinen, armollinen ja rohkea edelläkävijä. Novelle toivoo, että hänen äänellään brändi pystyy kannustamaan ihmisiä nauttimaan elämästä – kukin omalla tavallaan. Uutuusjuoma lanseerataan 11. maaliskuuta 2024 ja 0,5 l pullo R-kioskeilla ennakkolanseerauksessa 26. helmikuuta alkaen.

Yhä useampi suomalainen on kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan ja terveydestään, ja kuluttajia kiinnostavat tuotteet, jotka ovat hyvänmakuisia ja tukevat hyvinvointia. Hyvinvointivesien edelläkävijä Hartwall Novelle Plus vastaa tähän kysyntään lanseeraamalla tuoteperheeseen Novelle Plus Kirkastavan.

Novelle Plus Kirkastava (0,5 l pullo) sisältää C-vitamiinia 100 % ja biotiinia 75 % päivän saantisuosituksesta.* Kollageenia 0,5 l pullossa on 0.5 g. C-vitamiini edistää normaalia kollageenin muodostumista ihon normaalia toimintaa varten ja biotiini edistää hiusten ja ihon pysymistä normaaleina. Kollageenit ovat sidekudosten tärkein raaka-aine, ja ne tuovat lujuutta ja joustavuutta kudoksiin. Kollageenilisät ovatkin nykyään suosittuja kauneudestaan ja niveltensä hyvinvoinnista huolehtivien keskuudessa. Tuotteessa käytetyt makuaromit (mustikka ja karhunvatukka) ovat 100 % luonnollisia.

Novelle Plus Kirkastava x Ellinoora

Ellinoora toimii Novelle Plus Kirkastavan mainoskasvona ja edustaa kaikkea sitä, mitä Hartwall Novelle Plus haluaa edistää. Ellinoora on elämänjanoinen, positiivinen, armollinen ja rohkea edelläkävijä. Novelle toivoo, että hänen äänellään brändi pystyy kannustamaan ihmisiä nauttimaan elämästä – kukin omalla tavallaan.

''Olen todella innoissani tästä yhteistyöstä. Tässä yhdistyvät minun ja Novellen maailmat. Halusimme yhdessä luoda kokonaisuuden, joka on vaikuttava yhtälailla niin uuden tuotteen, musiikillisen puolen kuin visuaalisesti yksityiskohtaisen ja näyttävän kokemuksen puolesta. Novellen juomat ovat minulla arjessa päivittäin mukana, minkä vuoksi yhteistyön tekeminen on ollut luontevaa”, kertoo Ellinoora.

Olemme tehneet tunnuskappaleen kampanjalle, jonka pääsee kuulemaan kevään aikana Novelle-yhteistyön yhteydessä. Laulussa puhutaan rohkeudesta, oman tiensä kulkemisesta ja kylmään veteen sukeltamisesta. Halusimme, että kappaleessa on läsnäoleva, orgaaninen ote ja se sisältää myös kirjaimellisesti veden ääniä”, Ellinoora jatkaa.

*Biotiinia ja C-vitamiinia koskevat väittämät ovat EU:n elintarvikeviranomaisen EFSA:n hyväksymiä terveysväitteitä.